Lisa Hedberg

Alla inlägg under september 2014

Av Lisa Hedberg - 29 september 2014 08:21

Godmorgon alla fina läsare!
Jag hoppas ni alla har sovit gott och är taggade över att det är måndag... :|
Här kommer det en liten bild på det jag har på mig idag.

Det är en tröja från Hollister och ett par enkla ljusblå jeans från HM tror jag (inte säker)
En enkel och skön outfit som duger.

Sminket idag hade jag väldigt enkelt. Lätt bas, eyeliner och mascara.

Ni får ha en underbar måndag!!
Kram

Av Lisa Hedberg - 28 september 2014 21:08

Hejsan!
Jag har haft en ganska bra söndag asså. Varit på ikea med mor å far. Sen åkte jag hem till Maja å joninade hon och Ida och sen åkte jag hem och käkade gröt (!!) vilket påminde mej om att det är snart vinter!?!?
Jaja... Nu såhär på kvällskvisten ligger jag i sängen å käkar frukt och lyssnar musik med tänka ljus.
Riktigt mysigt asså^^
Men imorgon är det måndag igen... Usch va tråkigt. Men man borde väll vara glad att man får ännu en till vecka där man har chansen att lära sig nya saker... men det är svårt att tänka så asså...
Men ni får ha en fortsatt bra kväll och sova så otroligt gott!!
Kramis

Av Lisa Hedberg - 28 september 2014 12:22

Hejsan.

Nu tänkte jag bjussa på lite bilder på min outfit och på min sminkning för dagen. 

 

Lite smokey eye- inspererad sminkning med matta skuggor.

 

Resten av sminkningen försökte jag hålla ganska neutral för att dra uppmärksamheten till ögonen

 

Lockade "luggen" för att få det att se lite festligare ut

   

Och outfiten är enkel med ett par blåa jeans och en grå stickad tröja.

Kram

Av Lisa Hedberg - 27 september 2014 18:57

Godkväll!

Nu tänkte jag tipsa om en superbra film. "The notebook" är en kärleksfilm som jag verkligen älskar. Jag brukar vanligtvis inte kolla på film så ofta men jag kan inte sluta kolla på den här.

Det är en sån otroligt fin berättelse och jag gråter verkligen igenom hela filmen.

En perfekt film när man bara vill mojsa ner sig i sängen och glömma världen runt om.

Kram

 

Av Lisa Hedberg - 27 september 2014 12:59

Hej!
Jag bara älskar hösten! Alla löv som ändrar färg, det börjar bli kallt så man drar på sig en stickad tröja, att man kan ligga inne å mysa en hel dag.
Det finns nog inget mysigare!!
Hoppas ni alla har en mysig höst lördag nu. Kram

Av Lisa Hedberg - 27 september 2014 11:59

Hejsan!

Jag är sugen på att blogga igen. Jag har inte så mycket som händer i mitt liv men det lilla som händer kan jag ju blogga om ändå. 

Hoppas att du har lust att följa min blogg från och med nu. Kram!

 

Presentation


Dalkulla som föddes på sommaren 2000

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards