Lisa Hedberg

Alla inlägg under oktober 2014

Av Lisa Hedberg - 27 oktober 2014 19:58

Hej! Lisa har inte skrivit på ett tag, så nu tar jag tag i det här. Det är alltså Maja som skriver. Jag, Ida och Emilia är hemma hos Lisa nu och vi ska ha tjejkväll. Just nu skypar vi och tjockar oss och innan det åt vi "Ben and Jerry's" och tacos, sen ska vi mysa ner oss på våra luftmadrasser och äta annu mer;) Aja nu har ni fått lite uppdatering kram Maja!!?

Av Lisa Hedberg - 12 oktober 2014 07:45

Hejsan allihopa.
Här kommer ett lite mer positivt inlägg. Det finns otroligt många med dålig självkänsla där ute. Ibland har jag det med.
Men jag tycker att verkligen ALLA borde tro på sig själva oftare.
Det spelar ingen roll om det handlar om att försöka få nåns nummer eller ett jobbigt matteprov. Om du tror att du kommer lyckas, så kommer du det!
Och alla tjejer som typ bara "jag är så ful, jag är tjock. Ingen vill ha mej" såklart att ingen vill ha en brud som bara sitter och klagar på sitt utseende hela tiden!
Jag gillar inte hur jag ser ut med jag blir inge finare för att jag klagar.

Ingenting är omöjligt.
Kram!!

(Hehe... fett p12ig bild men den bjussar jag på)

Av Lisa Hedberg - 6 oktober 2014 21:37

Hejsan

Ni vet när man mår riktigt bra och allt i livet är närmast perfekt? Det var riktigt längesen jag kände så... 

Jag kolla min kik-lista och ser alla personer som inte är delaktiga i mitt liv längre.. Jag saknar vissa personer mer än andra men asså... Med handen på hjärtat kan jag säga att jag gärna skulle vilja ha tillbaka varenda en av dom.

Vissa personer behandlade mej riktigt dåligt men jag saknar dom så det gör ont. 

Just nu ligger jag och gråter över mitt liv. Jag tycker synd om mej själv även fast jag vet att jag inte borde det. 

Men att vara 14 bast och inte ha någon man kan snacka med är ganska jobbigt asså... Jag har verkligen ingen jag kan snacka med längre.

Allt känns bara hopplöst just nu...

Kram 


Av Lisa Hedberg - 5 oktober 2014 09:46

Hejsan svejsan!!
Det har varit lite dålig uppdatering för att jag har haft väldigt mycket med kören jag skulle göra. Nu är det bara 17 dagar tror jag (?!) tills jag åker till Barcelona med kören för att tävla.
Men iallafall tänkte jag som förlåt för så dålig uppdatering så bombar jag med bilder från veckan som har gått!!
Ha en bra söndag alla fina!! Kram

Presentation


Dalkulla som föddes på sommaren 2000

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards